E60 545i duseni + LPG
Napsal: stř 23. srp 2017 9:50:52
Ahoj, E60 545i N62 2003 najeto 200k km.
Mam v aute LPG již rok a není možno jej seřídit aby se po 100 az 300km nerozla kontrolka motoru-(hlasí to adaptace na obou stranách). Z jiných aut vím, že to naladit jde a kontrolka se nerožiná a auto se nedusí. Mam novou vahu vzduchu, zkontroloval jsem na obou stranách sání gumové oranžové membrány od vzduchu(neprotrhnute), nové svíčky, filtr vzduchu.
Přišel jsem na to, že když nastartuji za studena, otačky se drží na 1000rpm, prudceji slapnu na plyn a auto jde krásně do otáček z volnobehu.
Pomalu jak se auto zahřívá..otázka vteřin, klesají otáčky až na 500rpm a spolu s tím jde auto hůře do otáček a víc se dusí. Při prudším šlápnutí na plyn z volnoběhu se více dusí a jde hodně nahlas slyšet jak motor tahá vzduch a vždy se auto i hodně zatřese jak motor lapa po vzduchu a pak se chytne a teprve vyskoci otacky. Cca od 2800rpm již jde auto vytočit celkem dobre ale asi to take není uplně jak by mělo.
Za studena kdy jde krasne ze spodu do otáček není slyšet, že by motor lapal po vzduchu a otřasl se.
S autem jezdím každý den a bez problému jen mi vadí ta kontrolka motoru a že půjde nejspíše i hůře od spodu než by mělo.
Mohou to být cívky nebo lambdy, které jsou určitě původní?...nebo někde přisává falešný vzduch ale nic jsem nenašel.
díky za každou radu
Mam v aute LPG již rok a není možno jej seřídit aby se po 100 az 300km nerozla kontrolka motoru-(hlasí to adaptace na obou stranách). Z jiných aut vím, že to naladit jde a kontrolka se nerožiná a auto se nedusí. Mam novou vahu vzduchu, zkontroloval jsem na obou stranách sání gumové oranžové membrány od vzduchu(neprotrhnute), nové svíčky, filtr vzduchu.
Přišel jsem na to, že když nastartuji za studena, otačky se drží na 1000rpm, prudceji slapnu na plyn a auto jde krásně do otáček z volnobehu.
Pomalu jak se auto zahřívá..otázka vteřin, klesají otáčky až na 500rpm a spolu s tím jde auto hůře do otáček a víc se dusí. Při prudším šlápnutí na plyn z volnoběhu se více dusí a jde hodně nahlas slyšet jak motor tahá vzduch a vždy se auto i hodně zatřese jak motor lapa po vzduchu a pak se chytne a teprve vyskoci otacky. Cca od 2800rpm již jde auto vytočit celkem dobre ale asi to take není uplně jak by mělo.
Za studena kdy jde krasne ze spodu do otáček není slyšet, že by motor lapal po vzduchu a otřasl se.
S autem jezdím každý den a bez problému jen mi vadí ta kontrolka motoru a že půjde nejspíše i hůře od spodu než by mělo.
Mohou to být cívky nebo lambdy, které jsou určitě původní?...nebo někde přisává falešný vzduch ale nic jsem nenašel.
díky za každou radu