Stránka 1 z 1

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: čtv 01. pro 2011 18:30:04
od Marian
Dobrej chci se zeptat jak nejlepe nahnat vykon???co je dobre co zas nedoporucejte ci tam dat jednotku??jine vstriky?dekuji za kazdou radu a pripominku!

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: čtv 01. pro 2011 19:34:55
od Marian
a jakou koliv radu co opravit na motoru chci komplet rozdelat motor...tak co treba vymenit za lepsi :)a jestli nevite o nekom nejlepe z hradcke kralove na diagnostiku diky za kazdou radu!!

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: pát 02. pro 2011 8:10:19
od admin
Člen Denny - www.ase-dedic.com

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: sob 17. pro 2011 12:25:43
od TommyD
1. Odstranit visko spojku a nahradit klasickým elektrickým ventilátorem.
2. pokud nepoužíváš šíbr,klimatizaci, a plno píčovin které hodně lidí ani nepoužívá všechno vyhoď mě to hodilo přes 100 kg ( -10kg= -1ps )
3. jednodílný kardan = momentálně máš 2 dílný, tyto kardany dělá firma ml-tuning cena cca 1500kč nárůst výkonu 15=25% lepší než chip odstraníš valivý odpor
4. Samosvorný diferenciál s menším převodem
5. přeprogramovaný chip Racing pros - investice 2500 cca

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: úte 27. pro 2011 0:34:06
od Eksen
Zdravím ve spolek, k čemu slouží odstranění tý visko spojky ? To opravdu přidá nějaký koníky ?

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: úte 03. led 2012 23:22:54
od TommyD
Visko spojka je vlastně valivý odpor který brání tomu aby se motor točil snadněji, jelikož je napojená na řemen který pohání motor, a když si zkusíš tím ventilátorem pohnout ucítíč že to není tak snadné, stejně jako jakékoliv rotační části které musí motor roztáčet ho brzdí, když tuto visko spojku odstraníš spolu s ventilátorem a dáš tam jakýkoliv ventilátor který připojíš přes baterku a například relátko přidané na druhý okruh vody ( já ho mám z Golf II ) tak se ti ventilátor sepne přesně kdy má a vypne přesně kdy má, není to nic složitého, tím ulehčíš rotaci motoru což ti přidá nějaký ten koník, cca se tvrdí 5-10 koní a jde to fakt znát na živosti motoru

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: ned 22. led 2012 20:54:24
od myšák
ze všeho první bych začal tím že bych si změřil tlaky na válcích (kompresi) a od toho bych odvíjel další kroky s nahnáním výkonu.

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: úte 10. črc 2018 14:51:05
od admin
TommyD píše:5. přeprogramovaný chip Racing pros - investice 2500 cca
Můžu potvrdit, že chipování dává určitý smysl. Není to chip jako u TD a TDS, ale je to spíš optimalizace jednotky. Kamarád nechával dělat na 141kW tento chip -> http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... 25i-141-kw s úpravou a optimalizací na brzdě. Na výsledné kW bych tolik nekoukal. Jedná se spíše o zideálnění průběhu krouťáku a časování plynu. Je znatelné, že je to jede o něco lépe, ale hlavně ta odezva na pedál je mnohem lidštější.

E36 coupe 2.5i 6v

Napsal: pát 20. zář 2019 8:38:04
od Daykeper
Chci také techniku sbohem.