E46 Compact modrý dým po zahřátí
Moderátor: jirka404
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Zdravím všechny BMW nadšence
Mám problém s BMW E46 316Ti AT. 1.8 85Kw N42 2002 Compact Najeto: těžko říct, tacho cca 170 000km
Příznaky:
Motor je studený....nastartuji....vše naprosto v pořádku....jedu...první zácpa po 1km...jedu...zase zácpa...pořád vše v pořádku při jakýchkoliv rychlostech a otáčkách...
Motor se zahřál a začíná kouřit modře...když se rozjedu a chvilku jedu zdá se, že to přestalo...zastavím na světlech a chvilku stojím...rozjezd opět stejný dým a tak už to zůstává až do následného vychladnutí.
Když jedu konstantní rychlostí, motor se zdá, že nekouří...jakmile pustím na chvilku plyn a následně přidám, zakouří.
Prosím o rady
Nestalo se to někomu z vás?
Mám podezření na pístní kroužky, nebo těsnění ventilů.
Intenzita/průběh a barva kouře asi takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=AyOaXgHBatw
Mám problém s BMW E46 316Ti AT. 1.8 85Kw N42 2002 Compact Najeto: těžko říct, tacho cca 170 000km
Příznaky:
Motor je studený....nastartuji....vše naprosto v pořádku....jedu...první zácpa po 1km...jedu...zase zácpa...pořád vše v pořádku při jakýchkoliv rychlostech a otáčkách...
Motor se zahřál a začíná kouřit modře...když se rozjedu a chvilku jedu zdá se, že to přestalo...zastavím na světlech a chvilku stojím...rozjezd opět stejný dým a tak už to zůstává až do následného vychladnutí.
Když jedu konstantní rychlostí, motor se zdá, že nekouří...jakmile pustím na chvilku plyn a následně přidám, zakouří.
Prosím o rady
Nestalo se to někomu z vás?
Mám podezření na pístní kroužky, nebo těsnění ventilů.
Intenzita/průběh a barva kouře asi takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=AyOaXgHBatw
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Zkontroloval bych hustotu,barvu oleje , olejový filtr
BMW E36 320i Vanos
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Viděl bych to na spalování oleje, tzn. jak píšeš pístní kroužky, těsnění dříků ventilů, ale je tady i možnost poškozeného těsnění pod hlavou.
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Ale to tesneni by znamenalo jen unik chladici kapaliny a ne oleje...nebo i olej?
E46 Compact modrý dým po zahřátí
V těsnění jsou i průchody pro olejové kanálky .
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Ted o vikendu jsem si dal asi 600km a kouknul jsem na vodu v chladici....musel jsem dolit asi 1/2 litru...takze je to asi jasne ne? Tesneni pod hlavou. Hledam ted nejaky sikovny servis po praze. Vymenil bych tesneni na ventilech a pod hlavou. Material je docela levny, ale asi tam bude hodne prace, ze?
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Znáte někdo toho kámoše od Jezzyho53 z BMWKlubu? "774 353 297 Praha Eden"
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=16084
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=16084
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Tak servis pribehnul a zadna zmena. Vymenilo se tesneni pod hlavou...u ventilu...pretesneni vika ventilu...premereny tlaky na valcich...tlakovani hlavy. Vse oka :-/
Pry je mozny ze je ted hafo bordelu ve vyfuku a katalizatoru a ze tomu mam dat tak 500-600km a uvidi se, jestli se ten bordel "vypali" a "vytlaci" ven. No moc tomu neverim.
Nejake rady pls??
Jeste mi napadl ventil odvetravani klikove skrine.
Pry je mozny ze je ted hafo bordelu ve vyfuku a katalizatoru a ze tomu mam dat tak 500-600km a uvidi se, jestli se ten bordel "vypali" a "vytlaci" ven. No moc tomu neverim.
Nejake rady pls??
Jeste mi napadl ventil odvetravani klikove skrine.
E46 Compact modrý dým po zahřátí
Sleduj spotřebu oleje. Pokud ubývá nad normu je to jasné. Kdyby to byl zaolejovaný výfuk musel by se již dávno vypálit.
E46 Compact modrý dým po zahřátí
No davno ne...teprve ted jsem si to vzal ze servisu. Jeste me napada olejova pumpa-vyveva a hlavne ten separator. Protoze olej to zere silene. Pritom to jedekrasne a tise. Tlaky jsou pry luxusni, ale mereno za studena a za tepla pry to muze brat pres krouzky...to se mi ale vubec nezda.