Ahoj, mám dotaz, třeba už někdo bude mít zkušenost.
U mýho auta (BMW E61 530XD, 12/2006) mi končily servisní intervaly pro celkovou kontrolu vozidla a výměnu oleje. Kontrola i výměna proběhla, ale předčasně a tak dlouho dopředu nešel interval smazat. Když se tedy interval blížil ke konci, tak jsem si našel návod, jak smazat přes počítadlo kilometrů. Vše se zadařilo, olej i kompletní prohlídka jsou zase nastaveny. Během tohoto hraní jsem zjistil, že se blíží i termín kontroly brzdových destiček. Protože tyto věci byly kontrolovány při velké kontrole, navíc je kontroluji průběžně (díky mé paranoie), tak jsem chtěl vyresetovat i tento interval (i přesto, že mě ještě neotravovala žádná hláška na palubáku).
Po jeho vyresetování se ale ze 7tis km najednou stalo -15tisíc a palubák už otravuje po každém nastartování, že mám okamžitě měnit destičky. Na fórech jsem četl, že je snad potřeba měnit čidlo, že palubák pozná, že to měněné nebylo atd. Nesetkal jste se s tím někdo? Jde přenastavit přes normal diagnostiku, nebo mám rovnou objednat čidlo a stačí ho vyměnit?
Jinak při tom resetování se mi zobrazí ?RESET a když potvrdím, tak se zobrazí jen ---- a ne servisní interval.
Díky moc.
BMW e61, reset servisních intervalů
Moderátor: jirka404
BMW e61, reset servisních intervalů
Tedy já nejsem nějaký velký příznivec resetů pomocí drátku a podobných metod , ale pokud ti servis ukazuje kontrolu destiček a nemáš probroušené čidlo vpředu ani vzadu, musíš rozpojit oba štekry v podběhu a znovu spojit. Potom by to mělo naskočit do normálu. Jestli to nenaběhne raději si zajeď k někomu, kdo má diagnostiku. Je možné, že už se ti to uložilo i do ŘJ jako závada a to je nutné vymazat. To samozřejmě platí pokud nemáš probroušené čidlo v brzdové destičce. Tam musíš začít .
BMW e61, reset servisních intervalů
Děkuji za reakci. Probroušený to samo není. Prostě jsem udělal chybu v předčasném (a bezdůvodném) resetu. Ty štekry jsem rozpojoval a spojoval a nic se nezměnilo... Zkusím diagnostiku a uvidíme na tom.
BMW e61, reset servisních intervalů
Když se ti nechce platit za diagnostiku, kup si tuhle krabičku za 900 kč a máš klid .
- Přílohy
-
- ser.jpg (29.8 KiB) Zobrazeno 23938 x
BMW e61, reset servisních intervalů
Pokud má model E60/61 ESP,tak ani po výměně čidel síly destiček nelze smazat servis přes palubní desku.Musí se diagnostikou a v ESP zadat výměnu destiček .Lze to i přes BOSCH KTS.
Pro Jirka 404-ta krabička by mu byla na nic.Model E60/61 se maže v menu přístrojovky nebo diagnostikou a na to je resetovací modul pro INSP a OIL málo.
Tam jsou zadané i filtry,STK,ME a spoustu dalších servisních záležitostí.
Pro Jirka 404-ta krabička by mu byla na nic.Model E60/61 se maže v menu přístrojovky nebo diagnostikou a na to je resetovací modul pro INSP a OIL málo.
Tam jsou zadané i filtry,STK,ME a spoustu dalších servisních záležitostí.
http://www.ase-dedic.com
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
BMW e61, reset servisních intervalů
řeším aktuálně to samé, předčasný reset intervalu když ukazoval cca 8000 do výměny (bez výměny desek) ikdyž desky i čidla jsou OK (cca 1cm), při resetu přes palubku se mi nastaví záporný interval. Předpkládám že by tedy pomohl výmaz pres diagostiku resp. zapsání výměny desek. Němá tu pro tyhle účely někdo diag. na jižní Moravě (já Brno). díky. BMW 520i E61. Dík.
BMW e61, reset servisních intervalů
zdravím, tento problém sem měl i já, vyměnil sem přední destičky, zbývalo asi 1000km na dojezd, resetoval dle klasického postupu hodnota spadla na -15000, tak jsem koupil čidlo, vymenil a taky nic, zkusil sem jeste par resetu a hovno, včera sem resetoval znovu, klasický postup pres nulovani ujetych km. klic v poloze 2, podrzet nulovani na déle jak 5s, pote najet na polozku prednich desek, zmacknut na 3s dokud se neobjevi RESET? pustit, znovu podrzet na 3s objeví se ---- a při tomto zobrazeni šlápnut na brzdový pedál, poté mně naskočila hodnota 40000 a bylo po problému, někdo tu psal ze je potreba na diag, nekdo zas tvrdil ze se musi pre diag nastavit vymena desek a jejich tloustka, myslim ze to je blbost, mně výše uvedený postup fungoval na 100%!!! je to i logicke po seslapnuti pedálu desky sevřou kotouč a tím si čidlo změří zbyvající tlouťku. Napište jak jste dopadli.
BMW e61, reset servisních intervalů
vyzkouseno a stale zustava zadek -25000 a predek -15000 .