E36 coupe 2.5i 6v

1975 - ....

Moderátor: jirka404

Odpovědět
Marian
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 01. pro 2011 18:24:04
Kontaktovat uživatele:

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od Marian »

Dobrej chci se zeptat jak nejlepe nahnat vykon???co je dobre co zas nedoporucejte ci tam dat jednotku??jine vstriky?dekuji za kazdou radu a pripominku!

Marian
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 01. pro 2011 18:24:04
Kontaktovat uživatele:

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od Marian »

a jakou koliv radu co opravit na motoru chci komplet rozdelat motor...tak co treba vymenit za lepsi :)a jestli nevite o nekom nejlepe z hradcke kralove na diagnostiku diky za kazdou radu!!

admin
Administrátor
Příspěvky: 97
Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Kontaktovat uživatele:

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od admin »

Člen Denny - www.ase-dedic.com

Uživatelský avatar
TommyD
Moderátor
Příspěvky: 80
Registrován: ned 06. bře 2011 18:02:30

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od TommyD »

1. Odstranit visko spojku a nahradit klasickým elektrickým ventilátorem.
2. pokud nepoužíváš šíbr,klimatizaci, a plno píčovin které hodně lidí ani nepoužívá všechno vyhoď mě to hodilo přes 100 kg ( -10kg= -1ps )
3. jednodílný kardan = momentálně máš 2 dílný, tyto kardany dělá firma ml-tuning cena cca 1500kč nárůst výkonu 15=25% lepší než chip odstraníš valivý odpor
4. Samosvorný diferenciál s menším převodem
5. přeprogramovaný chip Racing pros - investice 2500 cca

Eksen
Příspěvky: 1
Registrován: úte 27. pro 2011 0:27:14

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od Eksen »

Zdravím ve spolek, k čemu slouží odstranění tý visko spojky ? To opravdu přidá nějaký koníky ?

Uživatelský avatar
TommyD
Moderátor
Příspěvky: 80
Registrován: ned 06. bře 2011 18:02:30

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od TommyD »

Visko spojka je vlastně valivý odpor který brání tomu aby se motor točil snadněji, jelikož je napojená na řemen který pohání motor, a když si zkusíš tím ventilátorem pohnout ucítíč že to není tak snadné, stejně jako jakékoliv rotační části které musí motor roztáčet ho brzdí, když tuto visko spojku odstraníš spolu s ventilátorem a dáš tam jakýkoliv ventilátor který připojíš přes baterku a například relátko přidané na druhý okruh vody ( já ho mám z Golf II ) tak se ti ventilátor sepne přesně kdy má a vypne přesně kdy má, není to nic složitého, tím ulehčíš rotaci motoru což ti přidá nějaký ten koník, cca se tvrdí 5-10 koní a jde to fakt znát na živosti motoru

myšák
Příspěvky: 9
Registrován: ned 22. led 2012 18:35:11

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od myšák »

ze všeho první bych začal tím že bych si změřil tlaky na válcích (kompresi) a od toho bych odvíjel další kroky s nahnáním výkonu.

admin
Administrátor
Příspěvky: 97
Registrován: pát 05. lis 2010 16:20:39
Kontaktovat uživatele:

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od admin »

TommyD píše:5. přeprogramovaný chip Racing pros - investice 2500 cca
Můžu potvrdit, že chipování dává určitý smysl. Není to chip jako u TD a TDS, ale je to spíš optimalizace jednotky. Kamarád nechával dělat na 141kW tento chip -> http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... 25i-141-kw s úpravou a optimalizací na brzdě. Na výsledné kW bych tolik nekoukal. Jedná se spíše o zideálnění průběhu krouťáku a časování plynu. Je znatelné, že je to jede o něco lépe, ale hlavně ta odezva na pedál je mnohem lidštější.

Daykeper
Příspěvky: 2
Registrován: pát 20. zář 2019 6:00:21

E36 coupe 2.5i 6v

Příspěvek od Daykeper »

Chci také techniku sbohem.

Odpovědět