ABS
Moderátor: jirka404
ABS
Ahoj ..nevíte někdo nebo nemáte zkušenost s ABS . Koupil jsem BMW E39 525 TDS a bylo tam ABS které blokovalo řídící jednotku,po odpojení ABS jednotka naběhla..ale nejdou počítadla a tachometr..neukazuje to spotřebu a tak ..neví někdo jestli to nejde v jednote ABSnejak obejít ? nebo jestli někdo nezná problem u abs který se udajně vyskytuje dost běžně..kupovat se mi ABS moc nechce protože jak asi víte je to za ranec...jestli nebude ABS fungovat mi tak nevadí ale chtel bych aby mi makali budíky jestli někdo máte radu a zkušenost tak pořaďte díky moc ....muj mejl jpauto@seznam.cz .. skype - perlos1594 nebo tady ..
ABS
Budeš muset tu ABS zprovoznit.Tachosignál jde nejdříve do ní a pak teprve dále po voze.Jen by to chtělo vědět,co hlásila diagnostika za chybové kody.
http://www.ase-dedic.com
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
ABS
Ona totiž každá přístrojovka má takový chip s pamětí, kde je uložen a i načítá z ŘJ počet najetých kilometrů, VIN a podobné "zajímavosti". Ta tečka je servisní upozornění, že něco není v pořádku , takže by se měla měnit jen při napojení na diagnostiku, která "zkopíruje" stará data.
Ještě drobnost - když si nyní zmáčkneš knoflík pro vynulování km a zapneš klíček, bude ti v řádku dole "běhat" VIN a servis auta ze kterého ta palubka je.
Ještě drobnost - když si nyní zmáčkneš knoflík pro vynulování km a zapneš klíček, bude ti v řádku dole "běhat" VIN a servis auta ze kterého ta palubka je.
ABS
jirka404 píše:Ona totiž každá přístrojovka má takový chip s pamětí, kde je uložen a i načítá z ŘJ počet najetých kilometrů, VIN a podobné "zajímavosti". Ta tečka je servisní upozornění, že něco není v pořádku , takže by se měla měnit jen při napojení na diagnostiku, která "zkopíruje" stará data.
Ještě drobnost - když si nyní zmáčkneš knoflík pro vynulování km a zapneš klíček, bude ti v řádku dole "běhat" VIN a servis auta ze kterého ta palubka je.
Jo dobře,ale jak mam teda zprovoznit ten otáčkoměr?půjdou vůbec nakódovat ty budíky.
ABS
Já se obávám, že to nepůjde ani přes diagnostiku. To auto ze kterého je ta palubka byl stejný typ ? (myšleno el. vybavení, převodovka, motor atd.) Musel bych mít oba VINy abych zjistil, jestli půjdou palubky spárovat.
ABS
Pokud vrátíš tu starou přistrojovku mělo by se to vrátit do původního stavu. Napiš mě proč jsi měnil přístrojovku (závada) , možná by se to dalo vyřešit bez výměny. Nemusíš hledat všechny informace. Stačí mě jen ty VINka. Podle toho mě všechny udaje o obou autech vyjedou.
ABS
Měnil se jí kvůli těm pixelům,že mě nešli,oprava cca 2.tis.sehnal jsem si proto jinou celou funkční za 500 a chtěl to jen prohodit.
vinko moje WBADP71000GS58141
Ta přístrojovka ukazuje jen tohle BS54879.
Sehnat někoho kdo umí přeprogramovat ty budíky jedině,jinak jí vrátim a dam si zpátky tu svojí.Neměl sem ponětí,že s tim bude takovej problém.
vinko moje WBADP71000GS58141
Ta přístrojovka ukazuje jen tohle BS54879.
Sehnat někoho kdo umí přeprogramovat ty budíky jedině,jinak jí vrátim a dam si zpátky tu svojí.Neměl sem ponětí,že s tim bude takovej problém.